http://netlog.com/bluehipycersetorul de cafeacersetorul de cafeabluehipyhttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/006/765/6765565.jpgRomaniaIasi Pagina profil a lui bluehipy

bluehipy

baiat - 32 ani, Iasi, Romania


Blog / Iubesc oamenii

miercuri, 14 octombrie 2009 la 14:55

Maree de petrol in abisuri volatile, dedesubt eu, privind in adancurile de deasupra. Aerul rece al serii miroase deja a toamna tarzie. Frunze urate, putrezite, ca o relatie din care vrei sa scapi si nu stii cum, iti aluneca sub talpa nesigura. Unul din lucrurile pe care le-am castigat odata cu alinierea la lumea celor ce pierd o zi lumina pentru un venit lunar "sigur", este drumul pina la locul de munca si inapoi.( Freelancing-ul in raport cu munca de angajat e ca masturbarea in raport cu sexul: cam acelasi efect doar ca atunci cand faci sex, respectiv cand mergi la serviciu, mai cunosti si tu oameni ) Trec peste profilul trist si intunecat al Bahluiului, lasand in urma la capat de pod pe cei doi batrani ajunsi sa traiasca in strada, din mila lumii, printr-un mecanism specific modelului nostru social. Ei au esuat. Pe partea cealalta a drumului, pepiniera viitoarelor esecuri sociale, facultatile Politehnicii, pichetate de tineri studenti sau poate aspiranti, ignora tragedia umana de vis-a-vis. Ce ar putea face ei? Ce as putea face eu? Pe "vremea mea" studentii faceau greve si militau pentru diverse cauze. Intre timp studentii au involuat intr-o specie apatica. E adevarat, noi nu ascultam manele si mancam la una din cele doua cantine din Tudor pe care rectoratul le-a vandut celui ce a construit un Mall in care ar fi trebuit sa existe o cantina pentru studenti. Tot o minte luminata a vandut si spatiul dintre doua camine necuratului si acum pe acel loc a rasarit o biserica ortodoxa. Ce prostie si ce discriminare mizerabila! Cum ar fi sa fiu catolic sau musulman si sa stau in T4 sau T5 si in fiecare zi sa fiu fortat sa asist la ritualurile altui cult? Cum ar fi sa fiu un ortodox fervent si sa fiu nevoit sa-mi pun chilotii la uscat pe funia din dreptul geamului in fata icoanelor si sub ochii tampi ai drept credinciosilor veniti la slujba?
De ce induram aceasta imensa bataie de joc? Mi-e greata...
Si-mi amintesc de cineva drag care ma acuza, asa fac cei dragi mie, ma acuza de cate ceva, ca desi propovaduiesc iubirea nu as iubi oamenii. Adevarul meu insa, este ca iubesc oamenii si regret teribil ca sunt contemporan cu putini dintre ei.
Mai sus, panem et circenses, electoratul majoritar, le-as fi putut spune vite... dar vitele nu mananca alte animale pe gratar, nu fac zgomote infioratoare si in general o vita nu deranjeaza mai pe nimeni. Asadar valuri de oameni spala piata din fata Palatului Culturii bulucindu-se sa ia parte la acte de incultura. Daca incerci sa ii eviti prin dreapta dai de mizeria de linga Hala Centrala unde se furajeaza si se adapa o haita incomensurabila de ieseni. Astept cu interes rapoartele cu victimele toxinfectiilor alimetare firesti in imprejurari similare.
Acasa , ma ravasesc in taceri inalte si in ganduri albastre. Ma intind in pat si ma bucur de linistea si de caldura camerei mele.

Undeva linga un pod peste Bahlui, un batran si o batrana, isi numara orele la rece.

Tag-uri:


Evaluarea ta: 0
evaluare: 10,0 (1 evaluare)
RSS feed

Comentarii 15 Comentarii scurte:

1 – 10 din 15 1 2
  • http://netlog.com/adnaniaadnana eneeneadnanaadnaniahttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/010/227/10227058.jpgRomaniaBucuresti adnania 44

    adnana ene Incredere  (luni, 19 octombrie 2009 la 06:26)

    - bluehipy:

    Si atunci iepurele consservator zice: uite ce e tinere, eu accept supozitiile tale daca tu poti sa demonstrezi cu morcoveata ca morcoveata nu exista.

    Nooop, sunt doar supoziţii; ok, explicate în logica iepurilor.....dar nu ştiinţific. Sunt un Toma :)


  • http://netlog.com/bluehipycersetorul de cafeacersetorul de cafeabluehipyhttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/006/765/6765565.jpgRomaniaIasi bluehipy 32

    cersetorul de cafea (luni, 19 octombrie 2009 la 06:20)

    - adnania:
    OK, aş fi de acord cu tine dacă-mi demonstrezi teoria ta.....Care este baza, pe ce argumente dovedite ştiinţific se sprijină. Dacă tu îmi combaţi spusele pe baza unor supoziţii, dar ale tale însă, nu este corect.
    Ieri am citit un blog în care autoarea povestea despre o nouă religie Google. Orice este posibil a promova, doar că trebuie să argumentăm promovatul :)

    Eu pot sa te combat si am facut-o.
    Problema e ca eu nu trebuie sa te combat.
    Situatia e in felul urmator:
    Iepurii constientizeaza ca ei mananca morcovi cel mai bine, in sistemul lor, s dau un nume caracteristicii asteia: morcoveata. Si apoi cineva pe netlogul iepurilor zice, e evident ca noi suntem cei mai cei din sistem pentru ca suntem singurii care morcoveata.
    Si alt iepure zice, suntem singurii care morcoveata ppentru ca notiunea asta nu exista decat in spatiul nostru stramt dar uite ca mai sunt si alte feluri de animale care nu morcoveata dar s-ar putea sa faca treburi mai interesante.
    Si atunci iepurele consservator zice: uite ce e tinere, eu accept supozitiile tale daca tu poti sa demonstrezi cu morcoveata ca morcoveata nu exista.


  • http://netlog.com/adnaniaadnana eneeneadnanaadnaniahttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/010/227/10227058.jpgRomaniaBucuresti adnania 44

    adnana ene Incredere  (luni, 19 octombrie 2009 la 04:47)

    - bluehipy:

    Ne ajuta sa consideram celelalte forme de viata ca fiindu-ne inferioare si sa le tratam ca pe niste entitati de care putem dispune dupa bunul plac. Adevarul lor si al nostru, e altul.

    OK, aş fi de acord cu tine dacă-mi demonstrezi teoria ta.....Care este baza, pe ce argumente dovedite ştiinţific se sprijină. Dacă tu îmi combaţi spusele pe baza unor supoziţii, dar ale tale însă, nu este corect.
    Ieri am citit un blog în care autoarea povestea despre o nouă religie Google. Orice este posibil a promova, doar că trebuie să argumentăm promovatul :)


  • http://netlog.com/bluehipycersetorul de cafeacersetorul de cafeabluehipyhttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/006/765/6765565.jpgRomaniaIasi bluehipy 32

    cersetorul de cafea (duminică, 18 octombrie 2009 la 11:33)

    [quote=adnania]- bluehipy:

    însă cred că ele şi-au dezvoltat instinctele necesare supravieţuirii, precum un orb îşi dezvoltă suplimentar celelalte simţuri.......Nu ştiu.

    Asa e, nu stim. Diferenta inte mine cel ce nu stie si tine cea ce nu stie e ca eu aleg sa spun ca nu stiu iar tu alegi sa crezi in oameni :)

    E usor sa spui ca ceva in lumea animalelor, pe care nu le intelegi, tine de "instinct", daca te pun sa-mi descrii stiintific, in esenta, ce inseamna instinct si cum functioneaza, nu o sa o poti face, nici tu, nici altcineva. Inafara unor supozitii suntem diletanti, cunoasterea noastra e superficiala.

    Dar am inventat un cuvant, un surogat pentru lipsa noastra de inteligenta si intelegere:instinct :) mai avem si alte cuvinte din soiul asta gen: dumnezeu, soarta :)
    Ne ajuta sa consideram celelalte forme de viata ca fiindu-ne inferioare si sa le tratam ca pe niste entitati de care putem dispune dupa bunul plac. Adevarul lor si al nostru, e altul.


  • http://netlog.com/adnaniaadnana eneeneadnanaadnaniahttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/010/227/10227058.jpgRomaniaBucuresti adnania 44

    adnana ene Incredere  (duminică, 18 octombrie 2009 la 06:36)

    - bluehipy:

    Dar suntem mai inteligenti, nu ca ar fi existat o terta parte care sa certifice asta, ci pentru ca noi singuri am tras concluzia asta intr-un proces in care suntem si acuzati si judecatori.

    Cred că aspectele amintite s-ar numi instict de supravieţuire iar o barză sau un castor sunt formaţi doar în aceste direcţii; omul deja şi le-a pierdut beneficiind de aportul tehnicii.
    Eu cred că omul este inteligent pentru că a inventat tot ceea ce există la momentul de faţă; dacă una din priorităţi ar fi fost existenţa în natură fără nici un fel de ajutor, probabil şi-ar fi dezvoltat astfel de comportamente. În schimb, el a inventat instrumente care să-l scutească de aceasta sau să aducă un plus de ajutor.
    nu aş fi de acord cu tine, deşi nu pot garanta că ai sau nu dreptate, însă cred că ele şi-au dezvoltat instinctele necesare supravieţuirii, precum un orb îşi dezvoltă suplimentar celelalte simţuri.......
    Nu ştiu cine ar trebui să ne dovedească precum că am fi cei mai inteligenţi; ca să inventezi o navă să meargă în cosmos, să cerceteze, să revină, este nevoie totuşi de multă inteligenţă.
    Posibilă şi varianta ta, dacă ele ar beneficia de intruire şi educaţie...dar până la demonstrare eu cred în oameni :).


  • http://netlog.com/bluehipycersetorul de cafeacersetorul de cafeabluehipyhttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/006/765/6765565.jpgRomaniaIasi bluehipy 32

    cersetorul de cafea (duminică, 18 octombrie 2009 la 04:24)

    - adnania:
    Dar cine ar fi primii? potrivit părerilor tale.

    Nu am facut un top inca, nu tine de interesele mele dar, daca ar fi sa caut raspunsul intrebarii, m-as indrepta probabil spre studiul speciilor cele mai vechi de pe planeta, care au reusit sa supravietuiasca timpului si noua.

    Cunoastem, de fapt, foarte putin despre noi, despre celelalte forme de viata, si despre esentele diverselor aspecte ale adevarului in general.

    Definim notiuni sintetice si ne mandrim cu excelenta intr-un spatiu abstract dar suntem ratati in natura.
    Adevarul e ca orice castor e mai inginer decat un om, orice barza e mai pilot decat orice om, orice pinguin mai bun navigator, asta doar ca sa numesc aptitudini pe care noi cumva le avem, dar in lumea animalelor sunt talente pe care noi nu le-am avut, nu le vom avea si mai cu seama nu le vom intelege vreodata. Dar suntem mai inteligenti, nu ca ar fi existat o terta parte care sa certifice asta, ci pentru ca noi singuri am tras concluzia asta intr-un proces in care suntem si acuzati si judecatori.


  • http://netlog.com/adnaniaadnana eneeneadnanaadnaniahttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/010/227/10227058.jpgRomaniaBucuresti adnania 44

    adnana ene Incredere  (duminică, 18 octombrie 2009 la 02:21)

    - bluehipy:
    - adnania:

    Eiiii iaca! dă-mi exemplu de o altă fiinţă capabilă de invenţie;ok, întâi asimilare a unor cunoştinţe, apoi descoperire.....

    Nu te grabi. Nu inventia / inteligenta e norma suprema si universala. Si daca e, nu excelam noi, ca specie, in directia asta.

    Dar cine ar fi primii? potrivit părerilor tale.


  • http://netlog.com/bluehipycersetorul de cafeacersetorul de cafeabluehipyhttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/006/765/6765565.jpgRomaniaIasi bluehipy 32

    cersetorul de cafea (duminică, 18 octombrie 2009 la 02:16)

    - adnania:

    Eiiii iaca! dă-mi exemplu de o altă fiinţă capabilă de invenţie;ok, întâi asimilare a unor cunoştinţe, apoi descoperire.....

    Nu te grabi. Nu inventia / inteligenta e norma suprema si universala. Si daca e, nu excelam noi, ca specie, in directia asta.


  • http://netlog.com/adnaniaadnana eneeneadnanaadnaniahttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/010/227/10227058.jpgRomaniaBucuresti adnania 44

    adnana ene Incredere  (duminică, 18 octombrie 2009 la 02:08)

    - bluehipy:

    Am mari dubii legat de om ca ce mai inteligenta fiinta. De altfel cred ca nu e, poate e chiar una din cele mai stupide avand in vedere ca reuseste sa se indrepte spre extinctie datorita propriilor actiuni asupra mediului in care misuna, ceea ce nu se intampla cu restul speciilor.

    Eiiii iaca! dă-mi exemplu de o altă fiinţă capabilă de invenţie;ok, întâi asimilare a unor cunoştinţe, apoi descoperire....
    Nu îngloba lipsa educaţiei tuturor. Sau lipsa conştiinţei.


  • http://netlog.com/bluehipycersetorul de cafeacersetorul de cafeabluehipyhttp://ro.netlogstatic.com/p/tt/006/765/6765565.jpgRomaniaIasi bluehipy 32

    cersetorul de cafea (duminică, 18 octombrie 2009 la 02:01)

    - adnania:
    tot aştept o societate în care omul să fie apreciat ca cea mai inteligentă fiinţă, să se comporte asemeni...

    Am mari dubii legat de om ca ce mai inteligenta fiinta. De altfel cred ca nu e, poate e chiar una din cele mai stupide avand in vedere ca reuseste sa se indrepte spre extinctie datorita propriilor actiuni asupra mediului in care misuna, ceea ce nu se intampla cu restul speciilor.


 1 2

Posteaza un comentariu

Trebuie sa fii conectat pentru a scrie un comentariu.